متفرقه - خنده بازار
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش فقط سه گونه است : آیه ای استوار یا قانونی عادلانه و یا سنّتی پایدار و جز آن تنها فضیلت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
خنده بازار
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بودا

بودا میگه :
همیشه عکس همسرت رو تو کیفت بذار , تا هر وقت مشکل بزرگی واست پیش اومد به عکسش نگاه کنی و بدونی مشکل بزرگتری هم داری.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( دوشنبه 87/9/18 :: ساعت 10:0 صبح )
»» تعریف

برو برو چنو چیزه نبودی
نگین لعل فیروزه نبودی
چنو که مردم و تعریف مکردن
چنو شیره گلو سوزه نبودی



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( پنج شنبه 87/9/14 :: ساعت 10:0 صبح )
»» شعر با لهجهد بیرجندی

سر قلعه بیرجند دود میرفت
که یارم در کنار رود میرفت
که یارم در کنار رود بیرجند
ز تاجیل زمانه زود میرفت


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( چهارشنبه 87/9/13 :: ساعت 10:0 صبح )
»» نظر

اگه این مطلبو خوندی و نظر دادی:دمت گرم بابا دمـــــت گــــــرم

اگه نخونده نظر دادی یعنی دوستم داری 

اگه خوندی نظر ندادی یعنی عاشقمی

اگه نخوندی نظرم ندادی یعنی دیوونمی

اگه خوندی نظر چرت نوشتی یعنی برام می میری

حالا چکار می کنی؟



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( سه شنبه 87/9/12 :: ساعت 10:0 صبح )
»» خودکار سیاه

تو سفیدی من سیاه              تو به زیر من بیا
من بجنبم تو نجنب                تا که آب من بیاد
چرا فکر بد می کنی؟
اینا رو خودکار مشکی به کاغذ میگه!


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( دوشنبه 87/9/11 :: ساعت 10:0 صبح )
»» بیچاره دخترا

بیچاره دخترا اگه خوشگل باشن می گن عجب جیگریه! اگه زشت باشن می گن کی اینو می گیره! اگه تپل باشن می گن چه گوشتیه! اگه لاغر باشن می گن چه مردنیه! اگه مودبانه حرف بزنن می گن چه لفظ قلم حرف می زنه! اگه رک و راست باشن می گن چه بی حیاست! اگه یه خورده فکر کنن می گن چقدر ناز می کنه! اگه سری جواب بدن می گن منتظر بود! اگه تند راه برن می گن داره می ره سر قرار! اگه اروم راه برن می گن اومده بیرون دور بزنه ول بگرده! اگه با تلفن کارتی حرف بزنن می گن با دوست پسرشه! 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( یکشنبه 87/9/10 :: ساعت 9:57 عصر )
»» عذر خواهی نیکبخت واحدی از ملت ایران

عذر خواهی نیکبخت از ملت ایران

نشست کمیته‌ی انضباطی در خصوص رسیدگی به تخلف علیرضا واحدی‌نیکبخت در محل این کمیته برگزار شد و این بازیکن در برابر اتهامات وارده به دفاع از خود پرداخت.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این نشست، مجتبی شریفی رییس کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال با اشاره به گزارش سرپرست تیم ملی فوتبال درباره حضور علیرضا واحدی‌نیکبخت همراه با تیم ملی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و همچنین بازگشت ناگهانی او به بهانه آوردن پاسپورت به هتل المپیک و سپس عدم برقراری ارتباط مجدد با مسئولان تیم ملی و همچنین اتهام تمرد از حضور در تیم ملی فوتبال توضیحاتی را به نیکبخت واحدی ارائه کرد و خواهان دفاع این بازیکن از خود شد.

*** دفاعیات واحدی نیکبخت...

در ادامه علیرضا ‌نیکبخت واحدی ماجرا را بدین شرح بیان کرد: ساعت 20:30 دقیقه جمعه "ابراهیمی" سرپرست تیم ملی با من تماس گرفت و از من خواست ساعاتی بعد - در ساعت 1:30 بامداد شنبه- با گذرنامه خود در هتل المپیک حاضر شوم، من نیز همین کار را انجام دادم، اما زمانی که قصد داشتم گذرنامه خود را به مسئولان تیم ملی تحویل دهم متوجه شدم که گذرنامه‌ی همراهم مربوط به اقامت من در کشور امارات است و به واسطه‌ی ویزای سه ساله امارات، آن را در اختیار دارم، در واقع این پاسپورت را به جای پاسپورت اصلی خود به اشتباه همراه آورده بودم که به همین دلیل از مسئولان تیم ملی اجازه خواستم تا برای گرفتن پاسپورت اصلی خود اقدام کنم.

وی افزود: زمانی که به هتل المپیک رسیدم تنها ابراهیمی و مازیار زارع را دیدم و به سرعت سوار اتوبوس تیم ملی شدم. در آن زمان حتی من، علی دایی سرمربی تیم ملی را که در جلوی اتوبوس نشسته بود ندیدم، پیش از آنکه برای برداشتن پاسپورت از اتوبوس پیاده شوم، ساک وسایل خود را به مازیار زارع دادم و با اطلاع به ابراهیمی بلافاصله با در اختیار گرفتن خودرویی برای گرفتن پاسپورتم که در اختیار باشگاه پرسپولیس بود، هتل المپیک را ترک کردم و حتی قرار شد اگر پلیس این ماشین را متوقف کرد من خود تمامی جریمه‌های آن را تقبل کنم.

واحدی نیکبخت در پاسخ به سوال رییس کمیته انضباطی پیرامون دلیل پاسخ ندادن به تماس‌های سرپرست تیم ملی به دلیل دایورت کردن گوشی و همچنین خاموش کردن تلفن همراه خود نیز گفت: گوشی من دارای سیستمی است که پس از 10 ثانیه اگر به آن جواب ندهم پیغام دایورت شدن را می‌دهد و در آن زمان به دلیل آنکه گوشی در جیب من بود و صدای آن را نیز قطع کرده بودم متوجه تماس‌ها نشدم و دایورت شدن گوشی من نیز خودکار صورت می‌گرفت.

به گزارش ایسنا، نیکبخت واحدی با در اختیار گرفتن گوشی یکی از خبرنگاران و تماس با گوشی خود به صورت عملی نحوه دایورت شدن گوشی‌اش را نشان داد.

مهاجم پرسپولیس افزود: پس از مدتی شارژ گوشی من تمام شد و دلیل خاموش شدن گوشی من نیز همین موضوع بود، متاسفانه در آن زمان هیچ وسیله‌ای برای تماس با سرپرست تیم ملی نداشتم تا این موضوع را که پاسپورتم در باشگاه پرسپولیس است را به او اطلاع دهم.

واحدی نیکبخت تاکید کرد: قبول دارم که اشتباه رخ داده است؛ اما تمامی این اشتباهات سهوی بوده و من بازیکنی نیستم که بخواهم از تیم ملی فرار کنم.

وی درباره علت نیاوردن گذرنامه خود به همراه‌اش و در اختیار نگرفتن آن از باشگاه پرسپولیس نیز گفت: زمانی که من برای آوردن گذرنامه‌ام باز گشتم ساعت چهار صبح بود و گذرنامه نیز داخل باشگاه پرسپولیس بود من حتی با خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تماس گرفتم که او به من گفت چگونه ساعت چهار صبح من گذرنامه را از باشگاه به تو برسانم.

واحدی نیکبخت تصریح کرد: گذرنامه تمامی بازیکنان همواره در اختیار باشگاه است و گذرنامه من نیز در باشگاه پرسپولیس بود که در این زمینه مصطفوی مدیرعامل باشگاه و محمود خوردبین سرپرست تیم حاضر هستند این موضوع را تایید کنند.

شریفی رییس کمیته انضباطی نیز در این زمان تاکید کرد که درباره این گفته‌های نیکبخت واحدی از باشگاه پرسپولیس استعلام خواهد کرد.

واحدی نیکبخت در ادامه دفاعیات خود گفت: هیچ‌گاه به دنبال فرار کردن از تیم ملی نبودم و همواره به پیراهن تیم ملی عشق ورزیده و به بازی کردن برای تیم فوتبال کشورم افتخار می‌کنم. بی‌تردید حضور در تیم ملی آرزوی هزاران بازیکن است و بازیکنان بسیاری بودند که دوست داشتند به جای نیکبخت واحدی در تیم ملی باشند، بنابراین چرا باید فرصت به این خوبی را از دست بدهم و تیم ملی را همراهی نکنم.

وی افزود: خدا می‌داند که تمامی اشتباهات رخ داده سهوی بوده است و من نیز به دلیل این اشتباهات بسیار ناراحت هستم، البته تصور نمی‌کردم این موضوع تا این اندازه بزرگ شود چرا که محمد محمدی دروازه‌بان تیم ملی نیز به دلیل آنکه گذرنامه‌اش در آلمان بود نتوانست تیم ملی را همراهی کند اما نمی‌دانم چرا در مورد من این صحبت‌ها به وجود آمد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شائبه‌ی اختلاف نظرش با فرد خاصی در تیم ملی نیز گفت: به هیچ عنوان در تیم ملی با کسی مشکلی ندارم. علی دایی به من لطف کرده است و من را به تیم ملی دعوت کرده و به همین دلیل از او سپاسگزارم؛ بی‌تردید کوچک‌ترین فکر و تصمیمی برای فرار از بازی برای تیم ملی و یا ساختن داستانی برای این کار نداشتم و بی‌تردید برای من باعث افتخار خواهد بود که با پیراهن تیم ملی به میدان بروم. من از سال 76 که به تیم ملی دعوت شدم همواره با تمام توان در خدمت تیم ایران بودم و سابقه‌ی 70 بازی ملی و 30 گل ملی را نیز در پرونده دارم، بی‌تردید این کارنامه من را از اتهام تمرض از حضور در تیم ملی مبرا می‌کند. من همواره برای تیم ملی کوشش کردم و حتی در مقطعی پس از بازی مقابل امارات زمانی که به دلیل مسائل شخصی نمی‌توانستم در تیم ملی بازی کنم این موضوع را به سرمربی تیم اطلاع دادم و از او اجازه گرفتم.

به گزارش ایسنا، واحدی نیکبخت ادامه داد:‌ بی‌تردید این بار نیز اگر مشکلی برای حضور در تیم ملی فوتبال داشتم این موضوع را به سرمربی تیم اطلاع می‌دادم و دیگر برای همراهی تیم به هتل المپیک نمی‌رفتم من حتی تا پای پرواز و در فرودگاه نیز رفتم و همین موضوع نشان می‌دهد که من قصد داشتم تیم ملی را همراهی کنم و بی‌تردید اگر مشکلی در این زمینه وجود داشت بار دیگر آن را به سرمربی تیم ملی اطلاع می‌دادم.

وی تصریح کرد: از نظر آمادگی جسمانی در بهترین شرایط قرار داشتم و دلیل این موضوع نیز به ثمر رساندن 9 گل در لیگ برتر است و هیچ موضوع خاصی نبود که بخواهم برای ‌آن بهانه بتراشم و تیم ملی را همراهی نکنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: حتی در زمان حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی نیز با وجود مسائلی که از زمان باشگاه استقلال به وجود آمده بود، در خدمت تیم ملی بودم. البته در استقلال نیز رابطه من و قلعه‌نویی رابطه‌ی پدر و فرزندی بود اما در هر صورت مشکلاتی به وجود آمد، با این حال زمانی که قلعه‌نویی من را به تیم ملی دعوت کرد با جان و دل به تیم ملی آمدم و تمام توان خود را برای تیم ایران گذاشتم.

وی افزود: من هیچ مشکلی با سرمربی تیم ملی ندارم و علی دایی را همواره فردی دلسوز و یکی از سرمایه‌های فوتبال کشور می‌دانم.

واحدی نیکبخت در ادامه تاکید کرد: به دلیل این اشتباه خود از تمامی ملت ایران عذرخواهی کرده همچنین از علی‌آبادی رییس سازمان تربیت بدنی که مانند پدر من بوده و متولی باشگاه پرسپولیس نیز هست و همچنین تاج رییس کمیته‌ی تیم‌های ملی نیز عذرخواهی می‌کنم که بی‌تردید اگر در این جلسه بود و حرف‌های من را می‌شنید او نیز به من حق می‌داد. همچنین از علی دایی سرمربی تیم ملی ایران نیز عذرخواهی می‌کنم، اگر علی دایی بار دیگر من را به تیم ملی دعوت کند با تمام توان در خدمت تیم ایران خواهم بود و در غیر این صورت نیز برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به سوال کمیته انضباطی پیرامون در اختیار داشتن گذرنامه از سوی سایر بازیکنان باشگاه پرسپولیس نیز گفت: کریم باقری به دلیل سفر خانوادگی به دوبی که یک ماه پیش صورت گرفته گذرنامه‌اش در اختیارش بود و درباره مازیار زارع نیز اطلاعی ندارم.

واحدی نیکبخت درباره واکنش رسانه‌ها به این موضوع نیز گفت: در هر صورت کمی بیش از اندازه این موضوع بزرگ شد و برخی از مسائلی که مطرح شد واقعیت نداشت، با این حال از خبرنگاران نیز تشکر می‌کنم چرا که خبرنگاران ما همواره بسیار زحمت‌کش هستند و در این باره نیز آن‌ها به خوبی به موشکافی موضوع پرداختند.

وی در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم که به هیچ عنوان قصد فرار از بازی برای تیم ملی را نداشته و همواره با جان و دل در خدمت تیم ایران هستم و بی‌تردید تعصب ملی من از هر کسی بیشتر است و به دلیل اشتباهی که رخ داده از تمامی مردم ایران، مسئولان ورزش، فدراسیون و تیم ملی فوتبال عذرخواهی می‌کنم اما باور کنید این اشتباه سهوی بوده است.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست رییس کمیته‌ی انضباطی اعلام کرد با توجه به دفاعیات نیکبخت واحدی و همچنین پس از گرفتن استعلام‌هایی در همین رابطه رای نهایی خود را پیرامون وضعیت این بازیکن ملی‌پوش و باشگاه پرسپولیس تهران اعلام خواهد کرد

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( چهارشنبه 87/8/22 :: ساعت 10:58 عصر )
»» عذر خواهی

سلام دوستان عزیز از اظهار لطفتون ممنونم

باید ببخشید که فرصت بروز کردن وبلاگ را ندارم . راستش را بخواهید تابستونه و فصل سفر  ، انشاءالله در اولین فرصت وبلاگ را بروز می کنم

شاد باشید و تابستان خوبی داشته باشید



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( چهارشنبه 87/5/23 :: ساعت 6:17 عصر )
»» قهرمانی پیروزی

قهرمانی رویایی تیم محبوب خودمان پرسپولیس را در مسابقات لیگ برتر به همه ایرانیان ، مربیان و  بازیکنان این باشگاه تبریک می گویم



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( شنبه 87/2/28 :: ساعت 10:52 عصر )
»» بهبود سرعت اینترنت با غیر فعال کردنAutoupdate

بهبود سرعت اینترنت با غیر فعال کردنAutoupdate

ویندوز Xp این قابلیت را دارا است که میتواند وقتی به اینترنت متصل هستید به طور خودکار فایلهای سیستم را به روز کندو انها را از سایت مایکروسافت دریافت کند.اما این امکان برای کاربرانی است که ویندوز را با مجوز خریده اند نه برای ایران که اکثرا از نسخه قفل شکسته ان استفاده می کنند در ضمن سرعت اتصالات ایران به قدری کم است که ویندوز زمان لازم را برای بروز رسانی فایلها پیدا نمی کند و این قابلیت به جز کم کردن سرعت اینترنت فایده دیگری ندارد پس بهتر است این امکان را غیر فعال کنید.

برای این منظور در قسمتControl Panel  وSystem  را انتخاب کنیددر کادر باز شده به زبانه Automatic Updates بروید در قسمت Notification Setting گزینه Turn Off Automatic Updating را انتخاب کنید در پایان دکمه ok  را کلیک کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( جمعه 86/10/14 :: ساعت 9:25 عصر )
   1   2      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اس ام اس عاشقانه داغ
اس ام اس عاشقانه 1389
پیامک
اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه
اس ام اس عاشقانه و عارفانه
اس ام اس عاشقانه داغ
اس ام اس عاشقانه 1389
پیامک
اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه
اس ام اس عاشقانه و عارفانه
اس ام اس جدید آذر ماه | اس ام اس جالب
اس ام اس عاشقانه| آذر ماه88
اس ام اس جدید / جالب / سرکاری
*********موضوعه زنو و شوهر**********
فاله پرنده
[همه عناوین(251)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 56
>> بازدید دیروز: 56
>> مجموع بازدیدها: 669502
» درباره من

خنده بازار
آیناز
رنگارنگ ، جوک ، لطیفه ، عکس، هرچی دلت می خواد با تشکر: آرمیون

» پیوندهای روزانه

پرسش مهر 8 [136]
مسائل جنسی [1377]
روانشناسی آیناز [244]
[آرشیو(3)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
ترک[3] . دختر[2] . دختر خاله . دوست پسر . دوستی . دولت . سخنان حکیمانه . سرزمین . طلا . عروس . عشق . عید قربان . فوتبال . قلعه . مهربان . نظر . جیغ . جیگر . چهارشنبه . حسین فهمیده . حمام . خودکار . دانشجو . اس ام اس تبریک خنده دار عید قربان ، اس ام اس جدید برای تبریک عید . اسکندر . اصفهانی . امریکا . برو . بودا . بیرجند .
» آرشیو مطالب
عکس
متفرقه
اس ام اس و جوک
شعر
داستانه های جالب
دی 1387
آذر 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
اردیبهشت 1388
فروردین 1388
مهر 1388
خرداد 1388
آبان 1388
آذر 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عاشق آسمونی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
لنگه کفش
%% ***-%%-[عشاق((عکس.مطلب.شعرو...)) -%%***%%
انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی
کـــــلام نـــو
کلبه عشق
.: شهر عشق :.
**عاشقانه ها**
ختم قرآن ، ختم صلوات --- توشه آخرت
تنهاترین عاشق
ژئوماتیک
کتابدار فردا
حرفهای شیرین
فرهنگی
عدالت جویان نسل بیدار
غلط غو لو ت
دوزخیان زمین
شایگان♥®♥
عاشق دلباخته
ESPERANCE
سروش بهاری
همسفر عشق
OnlyPersPolis
افرایش صدای گوشی+راه کسب درآمد از اینترنت+عکس بازیگران خانم خارج
عمو اکبر
مشکی رنگه عشقه
lovlyworld
انذار فی کبرا11
کبوترانه
توهمات قرن 21
دیــار عـاشقـان
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
پرواز
موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
((( بهترین سایت دانلود موزیک )))
تا ریشه هست، جوانه باید زد...
پرسش مهر 9
خدمت رسانی
اس ام اس عاشقانه
شادی(زمزمه های دلتنگی)
شهید محمدهادی جاودانی (کمیل)
عاشقان پرسپولیس
به سوی حقیقت
دانلود Download
مرگ شب
اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز
Lovely
دنیا به روایت یوسف
جاده خدا
حمایت از ایران
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
مرا صدا کن شبی
محمد پرسپولیسی
یا ضامن آهو
diplomacy
دبیرستانیها
سایه
افسانه جومانگ

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان







» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب